MB “Kontraktas“ svarbu, kad visi besikreipiantys gautų kokybiškas paslaugas. Mums svarbi kiekviena nuomonė, todėl kruopščiai vertiname visus Jūsų atsiliepimus. Žinojimas, kada buvo neatliepti Jūsų poreikiai arba buvote nuvilti, suteikia mums galimybę tobulėti ir užtikrinti geresnį klientų aptarnavimą.
Jeigu manote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės arba teisėti interesai, susiję su įmonės teikiamomis paslaugomis arba sudarytomis sutartimis, maloniai prašome savo nusiskundimus pateikti Jums patogiu būdu:
Kad galėtume greičiau išnagrinėti Jūsų situaciją, teikdami skundą nurodykite:
Atsakymą į Jūsų skundą įmonė visada stengsis pateikti kuo greičiau, bet ne vėliau nei per 15 darbo dienų. Išskirtinais atvejais, kai skundai yra itin sudėtingi ir reikalauja informacijos patikslinimo iš trečiųjų šalių bei daugiau laiko situacijai išnagrinėti – MB “Kontraktas“ atsakymą Jums pateiks per 35 darbo dienas.
Jei gavus mūsų atsakymą apie išnagrinėtą skundą, susijusį su mūsų kredito administravimo paslaugomis, jaučiate, kad šis neatliepia Jūsų lūkesčių – turite teisę jį perduoti Lietuvos bankui per vienerius metus nuo tada, kai skundą pateikėte mums raštu.
Lietuvos banko kontaktai: Žalgirio g. 90, LT-09303 Vilnius, interneto svetainė www.lb.lt arba skundą galite pateikti Lietuvos banko elektroninėje finansinių paslaugų vartojimo ginčų nagrinėjimo sistemoje čia.
Tokiu atveju Lietuvos bankas veiks kaip neteisminė ginčų sprendimo institucija, nagrinėjanti vartotojų ir finansinių paslaugų teikėjų ginčus. Jei nusprendėte kreiptis į Lietuvos banką kaip į ginčų neteisminio sprendimo instituciją, maloniai prašome savo skundą kredito unijai pateikti per 3 (tris) mėnesius nuo tos dienos, kai sužinojote apie galimą savo teisių ar teisėtų interesų, kylančių iš sutarties su kredito unija, pažeidimą.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad prieš kreipdamiesi į Lietuvos banką dėl ginčo sprendimo, pirmiausia jį turėtumėte raštu pateikti mums.
Daugiau informacijos, priklausomai nuo skundo pobūdžio, galite kreiptis: